Våra huvudpartners

Vi är stolta över samarbetet med Ballers app. Ett samarbete som ska främja träning och utveckling inom fotboll för alla våra medlemmar.

Så kommer du igång?
För att komma igång behöver spelarna bara ladda ner Ballers app från antingen Apple App Store eller Google Play Store. Viktigt – se till att ni har uppdaterat appen till den senaste versionen.

Alla spelare kan joina Ballers app via respektive QR KOD alternativ länk nedan. Dessa QR Koder / Länkar tar er till respektive träningsmodul som är fastställt av föreningen. Nu är du igång!

Fördjupning Genom våra Roadmap nedan kommer spelarna att kunna se vilka program de har tillgång till.

Vi kommer endast öppna upp ett visst antal program per kvartal (se nedan för Roadmap).

Varje kvartal kommer att innehålla nya program för att ge variation och möjlighet till kontinuerlig utveckling.

Ibland kan samma program återkomma, som t.ex. målvaktsprogrammet. Spelarna uppmanas att träna med ballers app för att maximera sin utveckling. Allt efter egna nuvarande förmåga, tid och intresse för att utvecklas.

Vi ser fram emot att erbjuda våra medlemmar en innovativ och effektiv träningsupplevelse genom Ballers app. För frågor eller support gällande appen, vänligen kontakta support@selfmadeacademy.se

Tryck på er roadmap för mer information:

Roadmap 5 mot 5
Roadmap 7 mot 7